שיקום פציעות ספורט, טיפוח יציבה ותנועה

  אימון איכותי בעל תרומה עצומה למתאמנים אשר שואפים לחזור לפעילות ספורטיבית או שגרתית לאחר שחוו פציעה שנגרמה עקב טראומה (פגיעה נקודתית) או עומס יתר שהצטבר עם הזמן.
  על מנת לחזור לכשירות גופנית לאחר פציעה
חשוב מאוד לעבוד באופן מדויק והדרגתי,
הן על המרכיב התנועתי (טכניקה, טווחי תנועה
ויציבה) והן על מרכיב הכח (חיזוק שרירים -
מייצבים ודומיננטיים). ע"י תרגול רב, יש לשקם
את דפוס התנועה התקין ותפקוד השרירים
ההכרחיים להצלחת תהליך השיקום.

 

  כמו כן, אימון זה מיועד גם לאנשים הסובלים
באופן כרוני מכאבי מפרקים (גב, ברכיים,
כתפיים וכו'...), ליקויי יציבה ותנועתיות
מוגבלת.

במקרים אלה, יתמקד האימון בפיתוח מודעות גופנית גבוהה ע"י תיקון הליקויים ולימוד מחדש של יציבה והתנהלות גופנית נכונה על מנת לצמצם את העומסים המופעלים בשגרת היומיום.

  בנוסף, יושם דגש על שיפור טווחי תנועת מפרקים, איזון כח וגמישות שרירים אשר מגבילים את תנועתיות המפרקים - ובכך יוצרים, בין היתר, חלוקת עומסים בלתי שווה בגוף, מצב המוביל בסופו של דבר להופעת כאבים כרוניים אשר פוגעים באיכות החיים.    

  אימון זה דורש משמעת עצמית ומודעות גופנית גבוהה על מנת להביא בסופו של דבר לשיפור משמעותי במצב הגופני וחזרה לתפקוד תקין.