הכנה ובנייה גופנית לרצים

  אימון המיועד בעיקר למתאמנים המעוניינים להיכנס לעולם הריצה באופן רציני ומקצועי, אך מתאים גם לרצים מנוסים. רוב האנשים שחולמים לרוץ מרחקים ארוכים מתחילים ישר בריצה ובהדרגה עולים במרחקים. הבעיה היא שלא ניתנת תשומת לב לבסיס הגופני הדרוש על מנת לספוג את עומסי הריצה ולאפשר להתמיד בה לתקופה ארוכה באופן בטוח. העמסה של ריצות על בסיס גופני חלש ולא מאוזן היא הגורם העיקרי לפציעות אצל רצים.
 
  נהוג לחשוב שאדם שרץ מרחקים ארוכים הוא בעל רגליים חזקות אך זוהי הנחה
מוטעית ביותר. רבים הם הרצים למרחקים שקורסים תחת העומס ומגלים שאינם חזקים
ועמידים כפי שחשבו. לפני שמגיעים לריצות של מרחקים ארוכים וגמיעת עשרות קילומטרים בשבוע חובה להכין את הגוף לעומסים הנובעים מריצה ממושכת.
  הבנייה הגופנית מתמקדת בלימוד טכניקה לריצה נכונה וחיזוק פונקציונלי לשרירים הסופגים את זעזועי הריצה ומאפשרים חלוקת עומסים מאוזנת ותמיכה במפרקים.
רק לאחר שהבסיס הגופני מאומן וחזק דיו ניתן להתקדם משמעותית בריצות, תוך המשך תחזוקת הגוף בחיזוק שרירי והרפייה ממוקדת ובכך להימנע מפציעות הנגרמות מעומסים ושחיקה מוגברת.

PERSONAL TRAINING - CORPORATE FITNESS - NUTRITIONAL ADVICE - WEIGHT LOSS - MUSCLE TONE - CORSE STRENGTH - POSTURE CORRECTION - CARDIO FITNESS

 © 2014 כל הזכויות שמורות

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now