TRX

  זהו אימון טרנדי ופופולרי ביותר, מאתגר ואינטנסיבי העושה שימוש ברצועות ה- TRX המפורסמות אשר בעזרתן ניתן לבצע אינסוף תרגילים המבוססים על התנגדות כנגד משקל הגוף.
  חשוב לציין, כי למרות שיווק אימון ה- TRX כאימון המתאים לכולם זהו אימון אשר כלל וכלל אינו מתאים לכל אחד, ובמיוחד לא למתאמנים מתחילים. גם התרגילים הבסיסיים המבוצעים בעזרת הרצועות דורשים בסיס גופני של חוזק שרירי, יציבה תקינה וחזקה וקואורדינציה שרירית טובה.
מתאמן אשר נסחף אחר הטרנדיות ומתלהב להתנסות באימון מסוג זה מבלי שהכין בהדרגה את גופו לדרישות האימון, הינו חשוף לעומסים שונים אשר אינו מיומן מספיק בכדי לעמוד בהם ומסתכן בפציעה. 
  
אימון זה הינו מאתגר ביותר, אינטנסיבי, מגוון וסוחף הודות למאגר התרגילים היצירתיים הנרחב הטמון ברצועות ה- TRX. האימון מתאים למתאמנים מנוסים בעלי רקע באימון גופני, זאת מאחר והתרגילים המבוצעים עם ה- TRX הינם מורכבים ומשלבים מספר קבוצות שרירים הפועלות בו זמנית, בדגש על שרירים מייצבים ושרירי ליבה (COREׂׂ), ובתיאום אשר מאפשר את האיזון, היציבה והתנועה באופן איכותי הדרוש באימון זה.
  מתאמן מתחיל אשר מעוניין להתנסות באימוני TRX יבצע באימונים ההתחלתיים תרגילים בסיסיים בשילוב תרגילים נוספים שאינם עושים שימוש ב TRX, זאת על מנת לבנות בסיס גופני חזק ולפתח שליטה שרירית-קואורדינטיבית עם מודעות גופנית גבוהה, ותוך הדרגתיות זו יבטיח אימון בטוח ויעיל ללא גורמי סיכון לפציעה הנגרמת לרוב כתוצאה מחולשה וחוסר מיומנות.


  אימון ה- TRX מבטיח למתאמן תחושת סיפוק עצומה, הנאה רבה ומיצוי מקסימלי של יכולותיו הודות לעבודה מקיפה ואינטנסיבית על כל קבוצות השרירים בגוף.